Sunday, June 30, 2013

What's this strange relationship....








Dear friends..... Actually I don't know if I can call you friends, you not really friends, because I can't see you, you not around me, I can't touch you. If I shut off my computer you gone. Actually you supposed to be gone, but you are not. You are still around. Still around in my head and in my free time still messing around with me.

So one can  figure that is kinda strange relationship.


But anyway,  Dear friends,…………….

now I forget what I was about to say…..




Milí přátelé..... Vlastně nevím, jestli můžu říkat přátelé, vy nejste skutečni přátelé, protože já Vas nevidím, nejste nikde kolem mne, nemůžu se Vas dotknout. Pokud bych vypnout svůj počítač, tak jste pryč. Ve skutečnosti byste měli být pryč, ale nejste. Jste stále kolem. Pořad  v mé hlavě a v mém volném čase si stále pohráváte se mnou.


Takže jeden by rekl, že je trochu zvláštní vztah.



Ale stejně, Vážení přátelé, ................ 



teď jsem zapomněl, co jsem chtěl říct .....




6 comments:

  1. Ja však dobre tuším, čo si chcel povedať, Rudy ;)

    Ďakujeme !
    Myslím, že je to vzájomné.
    Teda - dúfam, že ak nehovorím za všetkých, tak aspoň za väčšinu ... Ak nie, nech ma opravia :D

    A nádej, že sa raz môžeme stretnúť aj osobne, by som rozhodne nestrácal ;)

    ReplyDelete
  2. Rudy,
    díky za Tvá krásná slova. Stejně jako Lubo i já myslím, že je to vzájemné.
    V dnešní době, kdy internet využívá spousta lidí jako prostředek pro beztrestné urážení a napadání, je krásné najít v té poušti lidské malosti oázu přátelství a kamarádství, ikdyž je jen virtuální.
    I já věřím, že se třeba jednou potkáme osobně a těším se na toto setkání jako malé dítě.

    ReplyDelete
  3. Je to ale vztah intenzivní neboť se mi svými díly dostáváte pod kůži a já vás tímto malinko poodhaluji a mohu je tušit....a to je napínavé...setkání by bylo velmi příjemné....L.

    ReplyDelete