Thursday, June 20, 2013

my location



© Digital Imaging by Rudy

Before I left my house for business trip, my daughter was making sure I remember to punch my location on my phone she picks up for me, and I already know to make a phone call from it, so they know where I am. No problem on Tampa International, no problem in my destination, Rochester NY. In the hotel I try to do all same, but this picture show up. I like it and try to press a like bottom, but surprisingly realized that I am an owner of this image. Others like it too, so I decided to share it with you so you can appreciate my premeditated composition and hidden meaning, of this image.



Nez jsem odletel na  sluzebni cestu, moje dcera mne pripomnela ze mam kliklikat na mem telefonu, ktery mne ona vybrala a objednala, a nyni jiz umim s neho I telefonovat, ze ma klikat moji pozici kde jsem, aby vedeli.Povedlo jse mne to v Tampe na letisti,…v Rocestr NY kde jsem priletel,…a v hotelu jsem se pokusil udelat to stejne.Na obrazovce jse mne zobrazil tahle malba, ktera jse mne zalibila. Chtel jsem zmacknou knoflik libi,….a k memu prekvapeni jsem zjistil ze obrazek byl publikovan pod mim jmenem. Dokonce se zalibil I jinym,..takze jsem se rozhodl se o to podelit s vami, aby jste ocenily promyslenou komposici a skryty zamer, povidku ktera je v nem zakodovana.

4 comments:

  1. zachycený to okamžik...je Tvůj

    ReplyDelete
  2. Rudy,
    pro mě skvělé zachycení daného okamžiku.
    In color is better, for me.
    Sometimes I must to try it with my cell phone :)

    ReplyDelete