Saturday, June 22, 2013

logically and persuasively








Lyrics about happy man in beginning of summer.
 Happy and satisfied, because he was reading article,
 article on how to live a happy and satisfied life ,
 from brochure handed to him this morning
 from two nice weirdoes from Jehovah's Witnesses,
 who was proud to be what they are.


 Lyrics o šťastnem muži v začátku léta.
 Šťastny a spokojeny, protože četl článek,
 článek o tom, jak žít šťastný a spokojený život,
 z brožury kterou dostal dneska ráno
 od dvou prijemnych podivinu ze Svědků Jehovových,
 kteri byli hrdý na to, co oni jsou bez zchovavani.

6 comments:

  1. Svědci Jehovoi jsou i v Americe???

    Myslím, že muž je šťastný, protože umírá na ztrátu krve. Je začátek léta, muž je "jehovista" a odmítá blood transfusion a ...

    Fotka je fantastik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. JO, VZDYCKY BYLI,...

      Jsou docela oblibeni, v NY ke mne chodily v sobotu rano na zahradu a pili jsme kafe a debatovali.

      To o te transfusion jsem nevedel, myslel jsem si ze je " scientology " vec,...

      Delete
    2. V Česku zas, myslím si moc nejsou "scientology ", ale ono je to vlastně to samé. Crutch for people, who can not cope.
      Odmítat blood transfusion, odmítat Christmas...why???
      Mám přeci já svůj zdravý rozum a dokážu se orientovat v životě.
      Řeknu jen jedno, jsem židovka, ale taky neslavím Chanuku a Pesah a...žiju ve společnosti, ve které žiju. Dodržuju některá Jewish rules, ale nejsem ortodoxní. Prostě...přej a bude ti přáno, hlavně easy. :)

      Delete
    3. Presne tak,plne souhlasim, to je muj nazor taky.....

      Delete