Sunday, May 11, 2014

Just Fooling Around


Dneska jsem si začal hrát se mojím telefonem a to s focenim pres "Instagram". Nejen  že jsem fotil ,ale také jsem upravoval v " editorech" vse v telefonu, tak jak to dela vetsina normalnich lidi. Dokonce jsem to chtel publicovat s telefonu, protoze "fotky" byli v nem ale to se uplne nepvedlo, protoze final psani a editing jsem uz udelal v PC. Musim se priznat, ze moje vytvory vypadaji jinak v mem telefonu jak tady, coz mne neprijemne zklamalo, ale uz je pozde, nebo se mne nechce to uz vsechno mnenit. Doufam ze jsem Vas uplne nepohorsil s moji snahou, a ze se najdou shovivave osoby .



















3 comments:

  1. Tu prvni bych udelal tmavsi, ta druha je editorama v telefonu nejak rozbyta, ty dve, povrch zidle tak nejak ujdou, a ta posledni preplacana, specialne ta texture na ni, jako papir, to dela moc kycovity.

    Well, jsem si jen tak hral kdyz jse sedel vcera venku,...pak jsem to musel dopsat a udela mezery mezi nima v PC, a uz jsem to nechal jak to je.

    ReplyDelete
  2. Tak já myslím, že kromě toho hrníčku, který je trochu "rozsypaný" je to fajn. Toho, že se fotka "rozsype" jsem si všimla obzvlášť u jednoho instagram filtru. V mobilu to vypadá ok, ale po stažení do PC je tam šum a velký rastr. :(
    Mně se opravdu moc líbí první a čtvrtá fotka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dik hanko, jo je to rozdil,...ale je to aspon nejake obveseleni, zabava,...takze mne to trochu rozhejbe...

      Delete