Thursday, May 9, 2013

My psychedelic window...04



8 comments:

  1. ahle je nadherna,...psychedelic mam rad,...

    nebo je to mirror?

    Ted jen na chvilku, tomorrow we will look on rest of creations on your blog.

    ReplyDelete
  2. Výborná!!!!
    Jak píše Rudy..."sájkedelik". :-)
    Spousta obličejů na mě kouká.

    ReplyDelete
  3. Neviem prečo, ale vo mne to vyvoláva skôr "rozprávkovo-poetický" pocit, so silným výtvarným nádychom, než psychodéliu :)) Moc pekné !!!

    ReplyDelete
  4. To je v poriadku a vlastne je to tak dobré !!! Inak myslím že pojmy ako surealizmus, psychedélia a podobne, majú príliš dogmaticky ustálený význam v tom zmysle, že keď niečo nazveš surealistickým, alebo psychedelickým dopredu to vzbudzuje isté očakávania, ako by to malo vyzerať...Ja to tak neberiem, i keď moje veci sú z hľadiska prístupu a techniky tvorby tak psychedelické ako aj surealistické...Páči sa mi ako si to nazval rozprávkovo-poetickým pocitom, som rád...Inak rozprávky sú obvykle chápané tak, že sú určené deťom, sám však nezdielam tento pocit...Ale dobre teda, deti majú rozprávky a zopár dospelých, ktorých 24 hodín denne unavuje tá večná pragmatická realita majú surrealizmus, psychedéliu..., aby z toho celkom nezošaleli...Všetko to sú však dvere do magického sveta snov...Všetko toto robí svet aspom trochu znesiteĺnejším...Moc dík !!!!

    ReplyDelete
  5. máš pravdu andrej tyhlety pojmy jsou vytvářeny pro ty co se v umění tak zas moc nevyznají tak aby ses to mohli orientovat pro mě je to všechno tak jak to je že jsem to nazval psychedelic co je jen můj osobní pocit a vlastně bych řekla ani nevím co to psychedelic vlastně je takovéhle škatulkování země vlastně nikdy nelíbiltak stejně jak nějaké poučky a pravidla které jsou vymyšlené snad pro žáky a pro lidi kteří se učí nemají své vlastní rozhodnutí tak se jim předhazují tyhle pravidla jako zlatý řez aby mohli od ničeho začít jsou to vlastně loučky jak přitáhnout oči diváka které někdy fungují ovšem zase na druhou stranu vlastní styl toho co tvoří je tím omezován a ovlivňování nejlepší je jít podle svého vlastního cítění

    to je filozofie je mi velmi blízká tak jako vy tvoje výtvory

    ReplyDelete
  6. vlastně ty jsi to nazval sám my psychedelic windows ale to je jen název možná momentální rozpoložení tvé mysli když jsi to tvořil

    ReplyDelete
  7. okay so now this freaking phone I think start understand my check language but having trouble understand my English now .........never win situation

    ReplyDelete